Tek Diskete Sığdırmışlar


Tek Disketlik İşletim Sistemi


Tek diskete sığan, eskimiş bilgisayarlara bile hayat verecek bir işletim sistemine ne dersiniz?


Şu günlerde işletim sistemi terfisi yapıp yapmamak bilgisayar kullanıcılarının kafalarındaki en büyük soru işaretlerinden biri. Windows Vista piyasaya çıktığından beri tartışmalar devam ediyor. Büyük bir çoğunluk Windows Vista'nın Xp işletim sisteminin makyajlı bir sürümünden ibaret olduğundan hem fikir. Windows Vista kurulum için sabit diskinizin 15GB'lık korkunç bir alanını kaplıyor ve bilgisayarınız ne kadar iyi olursa olsun Vista'dan 10 tam puan alamıyor. Ancak birileri bir yerlerde yeni işletim sistemleri geliştirme konusunda sürekli çalışmaya devam ediyor. Yazımızda Assembly programlama dilinde yazılmış, sadece tek bir diskete sığan ve 64KB'lık bir belleğe sahip bir hurda bilgisayarlarda bile rahatlıkla çalışabilecek bir işletim sistemi olan MenuetOS hakkındaki tüm ayrıntıları bulacaksınız.

MenuetOS 32Bit Disket İmage ve Uyumlu Yazılım Sayfası

No comments: